2016. december 21., szerda

A szeretet jegyében

   A szeretet jegyében

 "Mert éheztem, ennem adtatok, szomjaztam és innom adtatok, jövevény voltam és befogadtatok, mezítelen voltam és felruháztatok, beteg voltam és meglátogattatok, ... valahányszor megtettétek ezeket, akárcsak egyel is az én legkisebb testvéreim közül velem tettétek meg."   Máté ev. 25, 35-36. 40/b
     A szeretet és törődés jegyében igyekeztünk ebben az esztendőben is odafigyelni idős és nagycsaládban élő testvéreinkre.  Az ünnep előtti odafigyelés és segíteni akarás hangulata uralta diakóniai csoportunkat, amikor kiszállították azokat a szeretetcsomagokat, amelyek tartós élelmiszereket, tisztító- és takarítószereket, illetve a gyermekek számára tanszereket és társasjátékokat tartalmaztak.
    Hálás a szívünk, hogy az ünnep előtt láthattuk a csillogó szemeket, a köszönettel teli pillantásokat és örömkönnyeket csalhattunk idős és nagycsaládban élő testvéreink szemébe.
    A jó Isten áldása kísérje készülődésünket szent karácsony ünnepére.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése